The Infamous Middle Finger



Friday, August 20, 2010 | 0 comments (+)


 ♥ summary :
cerita pasal 2 org awek naik moto nak pi beli bahan untuk masak.

♥ part-part lucu :
terdapat 4 part lucu gilavavi yg terjadi.




introduction
bagai isi dan kuku.
begitulah aku dan WAVE cikdia.
haha. :D
aku tatau pasai pa, tapi aku suka sgt merempit. (means naik moto la. ish2)


*gambar pembukaan. :P


1st
hari kamis (190810), aku ngan cikdia nak masak bukak posa.
so kami nak pi beli bahan nak masak.
ada ka patut, cikdia pakai helmet yg ada visor.
aku? pakai helmet yg tarak visor!
aku dah macam awek siam plak. :D
terpaksa la aku pakai visor manual. (pakai tangan sbgai visor)


2nd
tu tak kesah la sgt.
tapi masa nak balik tu, ujan rintik2.
abeh masuk ayaq ujan kat mulut aku.
ish2. ilang dahaga posa aku sikit. :P


3rd
lagi1, ada keta dok hon2.
kami ingat kami cun.
rupanya, tayar blkg kempis. :P
aku berat sgt kot.


4th
hehe.
yg tak tahan nya tuh.
asal trafik lite merah saja, cikdia suro aku tangkap gambaq.
nnt kalau la ada org sambaq fon aku?
haaa! sapa nak tanggung.



*gambar pengakhiran. :P


conclusion
apa2 pon, aku sayang la kat ang, cikdia.
SUMPAH!
len kali kita merempit dr utp sampai IPOH tau.
haha.
mau kebaih punggung! :D



 ♥ lebiu cikdia!
jgn tinggai daku.
:P





Labels:






Older Post | Newer Post



>

Sapa nama ?



Aku alia.
Aku 24 ontheway to 25.
Dan aku takleh terbang.
+_+


Songs on Playlist


1008779z7s7kftefv.gif

1. Wann - Aku, Dia & Lagu
Ku bertemu hanya semalam,
Ku berkata hanya sepatah,
Ku terlupa serata alam,
Kini ikatannya cinta.


2. Astrid - Mendua
Ku tak habis pikir kurangku dimana,
Kau tegar melepaskan aku,
Jauh ku menatap namun terlalu jauh,
Imajinasiku terberai.


3. Nina Zilli ft. Giuliano Palma - 50mila
Cinquantamila lacrime non basteranno perchè,
Musica triste sei tu dentro di me,
Cinquantamila pagine gettate al vento perchè,
Eterno è il ricordo, il mio volto per te.





Mai beletiaq kat sini

1008779z7s7kftefv.gif


Keluarga Tercinta



Rewind

hai ensem. :)
bergenangggggggg ayaq mata ini.
muka-muka "1Ramadhan tahun 2010"
posing gaya maispes. kahkah. :D
dialog time! -bengang terbukak posa!-
saya addicted kat sum1! :S
denggi. ;(
lesel L dot dot dot
setan vs budak setan. (0_o)
notink but missin' my another half, zam.