The Infamous Middle Finger



Thursday, August 05, 2010 | 0 comments (+)



4 August 2010

kami ( sumai, ana, cik TOM, kechik, atin, aku) pi tepeng.
motif : nak amik baju aku yg blambak2 kat zam.
slain itu : nak bukak posa kat Doli Koey Tiaw.


5.30 ptg ; stesen minyak Shell
ana : weh alia. beli milo kotak kat aku satu.
aku : ok!



5.35 ptg dlm kdai stesen minyak
aku : (baik aku beli makan kat budak2 ni. sian depa lapaq dlm keta nnt.)
        beli twisties, super ring, milo kotak BESAQ punya.



5.45ptg ; dlm keta sumai
kami dok makan2. aku makan super ring dgn lahapnya!
minum milo kotak, tak ingat dunia. mmg terasa mcm lapaq sgt.
tiba2!

aku : weh! aku posa r.
budak2 : kahkahkah! puasa pon leh lupa. patut r nampak mcm lapar sgt makan super ring,
aku : ni, batai tak posa aku. dah dkt pkoi 6 ni, rugi kalu tak posa.
budak2 : tak payah r posa. tadi ang tido lama, kira dah makruh. pahala pon tak dapat.
aku : grrrrr.





conclusion : kalu posa tu, jgn la harapkan kawan nak tego if kita makan.
sebab kawan pon cam tuttt! :D
♥ luv u, my kera utp!




Labels:






Older Post | Newer Post



>

Sapa nama ?



Aku alia.
Aku 24 ontheway to 25.
Dan aku takleh terbang.
+_+


Songs on Playlist


1008779z7s7kftefv.gif

1. Wann - Aku, Dia & Lagu
Ku bertemu hanya semalam,
Ku berkata hanya sepatah,
Ku terlupa serata alam,
Kini ikatannya cinta.


2. Astrid - Mendua
Ku tak habis pikir kurangku dimana,
Kau tegar melepaskan aku,
Jauh ku menatap namun terlalu jauh,
Imajinasiku terberai.


3. Nina Zilli ft. Giuliano Palma - 50mila
Cinquantamila lacrime non basteranno perchè,
Musica triste sei tu dentro di me,
Cinquantamila pagine gettate al vento perchè,
Eterno è il ricordo, il mio volto per te.





Mai beletiaq kat sini

1008779z7s7kftefv.gif


Keluarga Tercinta



Rewind

saya addicted kat sum1! :S
denggi. ;(
lesel L dot dot dot
setan vs budak setan. (0_o)
notink but missin' my another half, zam.
im so sori syah.
BBB = Budak Baek Bangla
bercuti on 2nd week of final exam! :D
sumpah. AKU rhendo ANG! :(
aku rajin wat check list.