The Infamous Middle Finger



Monday, October 18, 2010 | 0 comments (+)





meaning of KUKU :
benda yg keras tp tak berapa nak keras(keratin) yg terletak di ujung jari.
tak kira la jari kaki atau jari tangan.


lawa dak jari kat ataih?

jari aku la nih.
fyi, tak kawin lagi. saja pakai inai.
okeh!
kembali ke topic KUKU!
hah!

stgh org suka putun kuku ikut suka dia saja.
putun kuku jari kelingking dulu la.
putun ibu jari kaki pastu ibu jari tangan plak la.
mcm2 style la ada.

salah?
mmg laa tak salah.
tapi seelok2 nya.
ikut Sunnah Nabi.

nk tau cara btoi.
tudia kat bawah ni ada step2 yg btoi.


utk yg tatau : pasni putun la kuku ikut Sunnah Nabi.
utk yg dah tau : amal2 kan la. dpt pahala extra :)

sekian.
wabillahhitaufiq walhidayah wasalamualaikum warahmatullah hiwabarakatuh!
:)


Labels:






Older Post | Newer Post



>

Sapa nama ?



Aku alia.
Aku 24 ontheway to 25.
Dan aku takleh terbang.
+_+


Songs on Playlist


1008779z7s7kftefv.gif

1. Wann - Aku, Dia & Lagu
Ku bertemu hanya semalam,
Ku berkata hanya sepatah,
Ku terlupa serata alam,
Kini ikatannya cinta.


2. Astrid - Mendua
Ku tak habis pikir kurangku dimana,
Kau tegar melepaskan aku,
Jauh ku menatap namun terlalu jauh,
Imajinasiku terberai.


3. Nina Zilli ft. Giuliano Palma - 50mila
Cinquantamila lacrime non basteranno perchè,
Musica triste sei tu dentro di me,
Cinquantamila pagine gettate al vento perchè,
Eterno è il ricordo, il mio volto per te.





Mai beletiaq kat sini

1008779z7s7kftefv.gif


Keluarga Tercinta



Rewind

johor johor johor!
jiwa rasa gelora by Saloma Jr. aka Alia. :)
oh bulan! by AliaYgTghSakitHati
hari raya ngan geng skolah mnengah.
woi mamat kemal!
cepatlah, nak raya!
1st, 2nd & 3rd day yg indah.
kawan = dadah yg sedap!
bagai aku dan "WAVE cikdia"!
hai ensem. :)