The Infamous Middle Finger



Sunday, November 28, 2010 | 2 comments (+)


meaning rogol a.k.a rape :
pompuan yg tak rela buat seks ngan jantan tuh. abeh cita.
kalu rela, bukan rogol namanya. tu gatai meghela. :D

utk gadis-gadis :
berhati2 lah. mmg la ampa kata ampa ni ada taikkwondo la silat la apa2 la.
tapi, sekali ada laki mai serbu kat ampa ramai2.
sure panic. plus ketaq kaki lutut.
time tu, mmg ampa akan nangis & ckp "toloooong jgn apa2 kan sy."
lagi la depa suka, dengaq kita merengek.
so, kalu p mana2, bwk bodyguard ka, spanar hidup ka, batu ka apa2 ja la.
k?

utk jantan-jantan yg nak merogol :
sian la kat kami. dr merogol, apa kata tnya kami elok2.
mcmni. "jom kita main nak?"
kalu dia kata taknak. ampa balas la balik.
"takpa, fikir2 la dulu, esok lusa abg mai balik, bg jawapan lain k."
haha.

p/s : utk perogol dogol samdol dodol, prihatin la terhadap kaum hawa.
sian lah kat kami.
esok lusa ampa akan ada jugak anak pompuan, rite?
so, jgn merogol. baik p buat dodol. dapat duit.
:)


Labels:






Older Post | Newer Post



>

Sapa nama ?



Aku alia.
Aku 24 ontheway to 25.
Dan aku takleh terbang.
+_+


Songs on Playlist


1008779z7s7kftefv.gif

1. Wann - Aku, Dia & Lagu
Ku bertemu hanya semalam,
Ku berkata hanya sepatah,
Ku terlupa serata alam,
Kini ikatannya cinta.


2. Astrid - Mendua
Ku tak habis pikir kurangku dimana,
Kau tegar melepaskan aku,
Jauh ku menatap namun terlalu jauh,
Imajinasiku terberai.


3. Nina Zilli ft. Giuliano Palma - 50mila
Cinquantamila lacrime non basteranno perchè,
Musica triste sei tu dentro di me,
Cinquantamila pagine gettate al vento perchè,
Eterno è il ricordo, il mio volto per te.





Mai beletiaq kat sini

1008779z7s7kftefv.gif


Keluarga Tercinta



Rewind

wishes aku. :)
ajekhassan! ;P
nak aisekerim!
permudahkanlah EXAM ku esok. amin.
seronok sungguh hari ni!
isteri umpama TV. girlfren umpama HENPON.
oh gosh! i hate dis feeling.
fakta tentang couples. :)
Contest Hatiku Hati Getah Giveaway
jom piknik girlfriends! ;D