The Infamous Middle Finger



Tuesday, December 21, 2010 | 0 comments (+)



sudah sudah la pikiaq pasal dia, alia.
tahan ego kau tu sikit!
haish.
aku tau kau rindu.
hmm. lantak ang lah, alia.

p/s : benci bila org tu tau yg kita syg dia sgt2, then dia boleh buat apa saja yg dia nak. eventhough benda tu menyakitkan hati kita!
:((



Labels:






Older Post | Newer Post



>

Sapa nama ?



Aku alia.
Aku 24 ontheway to 25.
Dan aku takleh terbang.
+_+


Songs on Playlist


1008779z7s7kftefv.gif

1. Wann - Aku, Dia & Lagu
Ku bertemu hanya semalam,
Ku berkata hanya sepatah,
Ku terlupa serata alam,
Kini ikatannya cinta.


2. Astrid - Mendua
Ku tak habis pikir kurangku dimana,
Kau tegar melepaskan aku,
Jauh ku menatap namun terlalu jauh,
Imajinasiku terberai.


3. Nina Zilli ft. Giuliano Palma - 50mila
Cinquantamila lacrime non basteranno perchè,
Musica triste sei tu dentro di me,
Cinquantamila pagine gettate al vento perchè,
Eterno è il ricordo, il mio volto per te.





Mai beletiaq kat sini

1008779z7s7kftefv.gif


Keluarga Tercinta



Rewind

malaysia ngan indonesia
video ChaCha 18sx!!
menipu or cakap benar?
siap la kau 23 Dec 2010!!
kenapa laa perlu kerja esok. :(
kelebihan org BUTA WARNA.
feels like woman and girl.
buat je apa yg lu rasa betul.
haish. rindu lagi.
kantoi dengan mama