The Infamous Middle Finger



Wednesday, January 19, 2011 | 2 comments (+)




sumpah rindu kat "kawan lelaki yg rapat + baik ngan aku".
lama sgt tak jumpa depa ni.
they will always b my best boyfriends!
  1. Mat - nnt kalau alia balik Penang, ada rezeki kita jumpa k? bukan nya alia tanak jumpa, tapi serius takdak time. :)
  2. Esyad - tempat kerja dah sama, tapi jarang jumpa. hehe. masing2 sebok ngn kerja kan. takpa la, lenkali ada masa kita kuar makan sama2 k. alia promise. :)
  3. Lan - hamboih lan. mentang2 dah kawin, trus tak contact alia. ataupun lan takut bini? haha. apa2 pon tq sbb still call alia. nnt kalu kak khoi tahu, mampoih lan! :P moga bahagia dgn baby yg akan keluar tuh.
  4. Iz - babe. i kat pj skrg. where r u? u cakap, u nk dtg jumpa i? heee~ nnt masak sedap2 tau Chef Iz! i nak makan masakan u. make it nice, okey? :)
  5. Naim - im. dulu alia kat penang, im kat penang. skrg alia kat area pj, im pon area2 selangor gak. isk isk isk. lama tak jumpa im. rambut still pjg ka? keep it long, sbb alia suka tgk, smart. :)
  6. Zaki - oh kiey. makin keding kah? missing u. rindu nak cari gado. moga hepi ngan tunang kiey. amin. :)
  7. Syah - hai syah!! amacam awek baru? hehe, alia tgk cun sungguh. alia kalah jugak akhirnya. :P masih kat perlis? atau kerja kat tempat len. tingat dulu kita lepas tepi pantai kat perlis nun. lucu sungguh. rindu nak jumpa syah. ada masa kita jumpa. :)

aku rindu depa semua!
kalau ada rezeki, smua aku nak jumpa.
tapi kadang2, ada org takbagi jumpa.
so, takleh la jumpa.
hmm. miss u ol guys!






Labels:






Older Post | Newer Post



>

Sapa nama ?



Aku alia.
Aku 24 ontheway to 25.
Dan aku takleh terbang.
+_+


Songs on Playlist


1008779z7s7kftefv.gif

1. Wann - Aku, Dia & Lagu
Ku bertemu hanya semalam,
Ku berkata hanya sepatah,
Ku terlupa serata alam,
Kini ikatannya cinta.


2. Astrid - Mendua
Ku tak habis pikir kurangku dimana,
Kau tegar melepaskan aku,
Jauh ku menatap namun terlalu jauh,
Imajinasiku terberai.


3. Nina Zilli ft. Giuliano Palma - 50mila
Cinquantamila lacrime non basteranno perchè,
Musica triste sei tu dentro di me,
Cinquantamila pagine gettate al vento perchè,
Eterno è il ricordo, il mio volto per te.





Mai beletiaq kat sini

1008779z7s7kftefv.gif


Keluarga Tercinta



Rewind

bas bas bas tiket bas
lu faham tak??!!!!
Pangkor. I'm in love. :P
mau buat apa malam2 buta ni?
akhirnya (:
buang spek ataih katey ;
I-City ngan rumet!!
Contest Blog Comel Cantik Kemas
mwah mwah me.
nakkkkkk ipod apple?