The Infamous Middle Finger



Thursday, February 10, 2011 | 2 comments (+)



lelaki 1 : konon2 baca paper ; tapi mata tudia dok pandang tepi.
lelaki 2 : konon2 tunggu keretapi ; tapi mata mcm nak terkeluaq dah tu.
lelaki 3 : konon2 main sms la ; tapi mata tak tgk telefon pon.
lelaki 4 : konon2 baca buku ; tapi mata mcm nak terkam org.

itu lah mata lelaki.
tapi takleh jugak salah kan depa.
pompuan tu pon lagi satu.
pakai mcm tuh, mcm nak terkeluar ja.
mmg smua laki cuci mata la.
haish.

moral of the story : semua ni salah keretapi sbb mai lambat. :X


Labels: ,






Older Post | Newer Post



>

Sapa nama ?



Aku alia.
Aku 24 ontheway to 25.
Dan aku takleh terbang.
+_+


Songs on Playlist


1008779z7s7kftefv.gif

1. Wann - Aku, Dia & Lagu
Ku bertemu hanya semalam,
Ku berkata hanya sepatah,
Ku terlupa serata alam,
Kini ikatannya cinta.


2. Astrid - Mendua
Ku tak habis pikir kurangku dimana,
Kau tegar melepaskan aku,
Jauh ku menatap namun terlalu jauh,
Imajinasiku terberai.


3. Nina Zilli ft. Giuliano Palma - 50mila
Cinquantamila lacrime non basteranno perchè,
Musica triste sei tu dentro di me,
Cinquantamila pagine gettate al vento perchè,
Eterno è il ricordo, il mio volto per te.





Mai beletiaq kat sini

1008779z7s7kftefv.gif


Keluarga Tercinta



Rewind

jumaat sudah menjelma!
soalan untuk lu. misti jawab!
mereka menceriakan intern aku!
bos marah marah; bengang!
dulu sikit-sikit, n' now dah jadi bukit. :)
untuk kamu la si amt! :P
hati ; otak
jgn byk tnya ; jgn byk fikir
mati kau MONDAY!
tetiba ;|