The Infamous Middle Finger



Wednesday, February 23, 2011 | 0 comments (+)


entri kali ni pasal style-style pakai tudung.
sebelum ni mcm2 style dah aku tgk.
tapi takdak hati pon nak ikut. really!
tiba2, ada kawan aku rekemen style tudung Hana Tajima ni.
ni tumblr dia ; picit jgn tak picit ----> http://hanatajima.tumblr.com/
terpikat aku! mmg STYLE lah!
*thumbs up!
ni gambaq Miss Hana Tajima
|
|
|
v


so, aku pon tiru-tiru la sikit style Hana Tajima ni.
aiseh. teringin plak jadi mcm Hana Tajima yg cun meletop ni!
cuba usha gambaq bawah ni.
amacam jadi x?
|
|
|
V


aku tnya kawan aku.
sekali kawan aku kata.
"kau bukan mcm Hana Tajima. kau mcm Hana Taji Ayam."
grrrrr!
dem! -________-
n' after dat, aku dipanggil Hana Taji Ayam.
saddddd. :(

moral of the story : kalu cantik, pakai apa pon cantik. mcm Hana Tajima.
tapi kalu dah buruk, pakai apa pon org ckp taklawa. mcm Hana Taji Ayam a.k.a. me. :(

Labels: ,






Older Post | Newer Post



>

Sapa nama ?



Aku alia.
Aku 24 ontheway to 25.
Dan aku takleh terbang.
+_+


Songs on Playlist


1008779z7s7kftefv.gif

1. Wann - Aku, Dia & Lagu
Ku bertemu hanya semalam,
Ku berkata hanya sepatah,
Ku terlupa serata alam,
Kini ikatannya cinta.


2. Astrid - Mendua
Ku tak habis pikir kurangku dimana,
Kau tegar melepaskan aku,
Jauh ku menatap namun terlalu jauh,
Imajinasiku terberai.


3. Nina Zilli ft. Giuliano Palma - 50mila
Cinquantamila lacrime non basteranno perchè,
Musica triste sei tu dentro di me,
Cinquantamila pagine gettate al vento perchè,
Eterno è il ricordo, il mio volto per te.





Mai beletiaq kat sini

1008779z7s7kftefv.gif


Keluarga Tercinta



Rewind

my feeling rite now.
aku telah luluh!
sayang bak Joker dan Harley Quinn
sebab pakgad KASTAM ; aku jadi serabot n takot!
u r my pokemon!
kenapa sisters boleh, tapi muslimah takboleh?
alangkah indahnya
maybe, someday
apa nama binatang comei ni?!
(18SX) mata laki yang mengongsementara!