The Infamous Middle Finger



Friday, February 04, 2011 | 3 comments (+)



*kalu nak tau lebey lanjut, picit nama Incik Nakai ataih tuh.
haa~ suka sgt entri dia. sbb lawak dia ada klas lah! :D
stiap kali aku baca, tiap kali lah aku gelak
k Incik Nakai.
aku pilih kategori Budak Nakal Aktif (Girl)
aku update entri 3 4 5 6 kali sehari.
ikut mood. kalu mood putuih cinta, takleh update sgt. sbb sedey.
kalu mood mcm nak wat lawak, buat entri lawak.
kalu mood ada informasi yg aku rasa aku nak bagitau, aku bagitau la.
so, aku ni jenih mengongsementara.
ikut mood ja. :D
lastly, go go go Lagenda Budak Nakal.
aku sentiasa. sokong dr belakang. hee~



Labels:






Older Post | Newer Post



>

Sapa nama ?



Aku alia.
Aku 24 ontheway to 25.
Dan aku takleh terbang.
+_+


Songs on Playlist


1008779z7s7kftefv.gif

1. Wann - Aku, Dia & Lagu
Ku bertemu hanya semalam,
Ku berkata hanya sepatah,
Ku terlupa serata alam,
Kini ikatannya cinta.


2. Astrid - Mendua
Ku tak habis pikir kurangku dimana,
Kau tegar melepaskan aku,
Jauh ku menatap namun terlalu jauh,
Imajinasiku terberai.


3. Nina Zilli ft. Giuliano Palma - 50mila
Cinquantamila lacrime non basteranno perchè,
Musica triste sei tu dentro di me,
Cinquantamila pagine gettate al vento perchè,
Eterno è il ricordo, il mio volto per te.





Mai beletiaq kat sini

1008779z7s7kftefv.gif


Keluarga Tercinta



Rewind

kelebihan org tua
lapaq ; taklapaq
laki-laki, meh baca girls dictionary ;
benci org rply msg mcmni ;
mau balik penang la weh!
baju apa nak pakai ni!
baby ke babi. ;D
lu syg wa x?
Hitler buat lawak plak dah
need to, Alia!