The Infamous Middle Finger



Monday, February 14, 2011 | 0 comments (+)


betol betol betol.
sisters boleh je pakai tutup litup, tapi org takcakap apa2.
kalau Muslimah pakai tutup litup, org caci-maki la, hina la, mcm2 la.
awat?
explain plz!



Labels:






Older Post | Newer Post



>

Sapa nama ?



Aku alia.
Aku 24 ontheway to 25.
Dan aku takleh terbang.
+_+


Songs on Playlist


1008779z7s7kftefv.gif

1. Wann - Aku, Dia & Lagu
Ku bertemu hanya semalam,
Ku berkata hanya sepatah,
Ku terlupa serata alam,
Kini ikatannya cinta.


2. Astrid - Mendua
Ku tak habis pikir kurangku dimana,
Kau tegar melepaskan aku,
Jauh ku menatap namun terlalu jauh,
Imajinasiku terberai.


3. Nina Zilli ft. Giuliano Palma - 50mila
Cinquantamila lacrime non basteranno perchè,
Musica triste sei tu dentro di me,
Cinquantamila pagine gettate al vento perchè,
Eterno è il ricordo, il mio volto per te.





Mai beletiaq kat sini

1008779z7s7kftefv.gif


Keluarga Tercinta



Rewind

alangkah indahnya
maybe, someday
apa nama binatang comei ni?!
(18SX) mata laki yang mengongsementara!
jumaat sudah menjelma!
soalan untuk lu. misti jawab!
mereka menceriakan intern aku!
bos marah marah; bengang!
dulu sikit-sikit, n' now dah jadi bukit. :)
untuk kamu la si amt! :P