The Infamous Middle Finger



Saturday, March 26, 2011 | 0 comments (+)



enot enot enot.
aku tatau la pasaipa, sejak duamenjak ni.
kalu aku tgk rainbow ja, misti aku tingat ang.
haisehman taik kelawaq ataih simen.
baru-baru ni aku jalan2 kat FOS.
ada satu baju ni, aku tgk2 terus terdetik nak beli kat ang.
walaupon masa tu gaji takmasuk lagi, walaupon aku dok bajet2 ada duit sampai gaji.
tapi aku beli gak kat ang. sbb tu 1st niat aku bila tgk baju tuh.
*lepaih beli tu aku posa 2 hari. :D
haha.
weh, bila la aku nak bagi baju ni kat ang.
aku beli saiz S. mintak2 la muat.
amin.



Ainil Fadzlina.
nnt bila2 free, roger me.
kelana jaya tak besaq. dekat ja.
btw, dgq cita ang sakit. jgn lupa makan ubat!
worait bebeh? :)
get well soon n' see u soon.



Labels:






Older Post | Newer Post



>

Sapa nama ?



Aku alia.
Aku 24 ontheway to 25.
Dan aku takleh terbang.
+_+


Songs on Playlist


1008779z7s7kftefv.gif

1. Wann - Aku, Dia & Lagu
Ku bertemu hanya semalam,
Ku berkata hanya sepatah,
Ku terlupa serata alam,
Kini ikatannya cinta.


2. Astrid - Mendua
Ku tak habis pikir kurangku dimana,
Kau tegar melepaskan aku,
Jauh ku menatap namun terlalu jauh,
Imajinasiku terberai.


3. Nina Zilli ft. Giuliano Palma - 50mila
Cinquantamila lacrime non basteranno perchè,
Musica triste sei tu dentro di me,
Cinquantamila pagine gettate al vento perchè,
Eterno è il ricordo, il mio volto per te.





Mai beletiaq kat sini

1008779z7s7kftefv.gif


Keluarga Tercinta



Rewind

perjalanan idop aku ngan Akmal. (setakat ni)
i love you, My Joker!
cari apa yang pelik dekat kucing ni!
hoping to see u tomorrow.
popular browsers ; n' its defination
dah 5.30!
Pokemon ; Pocket Monster!
hari malang ; sgt malang
sbb dia ; aku seksa.
Contest Blog Simple! Tapi Kemas.