The Infamous Middle Finger



Saturday, March 26, 2011 | 2 comments (+)



kdg2 wa kat atas ; kdg2 wa kat bawah.
kdg2 wa happy ; kdg2 wa sedih.
kdg2 wa senyum ; kdg2 wa muram.
kdg2 wa gelak ; kdg2 wa teghiak.

byknya kdg2. tapi, mau takmau, wa kena jugak hadapi semua ni. kan? tapi wa bahagia ngan Mohd Akmal (atau panggilan manja aku utk dia == lu)dia sgt memahami wa. dia pendengar setia wa. dia tahan gedik manja lentok wa. semakin hari semakin sayang wa kat dia. sumpah! biasalah, pasangan bercinta, ada pasang ada surut jugak. tapiiii, ada ka pasangan yg tak pernah gaduh walaupon sekali? tipu lah! kalau ada pon, dia tu spesies alien kot. ;D

lu.
lu baik sgt utk wa. byk benda lu dah korbankan utk wa.
wa btol2 appreciate it. lu selalu je layan kerenah wa. tapi wa? asik2 nak marah lu, nak merajuk ngan lu. maafkan wa. wa sdg cuba jadi yg tbaik utk lu.

lu.
wa takpernah nyesal kenal ngan lu. takpernah terdetik utk menyesal pon. malah, wa bsyukur sgt dpt kenal lu! lu buat hari2 wa campur aduk mcm2 ; marah sayang suka geram rindu benci. tapi takpe, sbb wa suka! :)

lu.
wa takpandang harta lu mahupon duit lu.
tapi wa pandang keikhlasan n' pengorbanan lu.
misti lu menyampah baca entri wa ni kan.
tapi lu kena paham, wa mcm pompuan lain yg minta dimanja, yg minta disayangi.
tgk! betapa syg nya wa kat lu, sampai ayaq mata wa nak menitik dah ni.
k lah. malas dah nak feeling2. nnt lu perli wa sampai tahun depan pon tak abeh.
tata. ;)


lu.
wa janji ngan diri wa. yg wa akan selaluuuuu syg lu mcmana lu syg wa.
wa takleh hidup tanpa lu.
sayang sgt kat lu, Mohd Akmal.


Labels:






Older Post | Newer Post



>

Sapa nama ?



Aku alia.
Aku 24 ontheway to 25.
Dan aku takleh terbang.
+_+


Songs on Playlist


1008779z7s7kftefv.gif

1. Wann - Aku, Dia & Lagu
Ku bertemu hanya semalam,
Ku berkata hanya sepatah,
Ku terlupa serata alam,
Kini ikatannya cinta.


2. Astrid - Mendua
Ku tak habis pikir kurangku dimana,
Kau tegar melepaskan aku,
Jauh ku menatap namun terlalu jauh,
Imajinasiku terberai.


3. Nina Zilli ft. Giuliano Palma - 50mila
Cinquantamila lacrime non basteranno perchè,
Musica triste sei tu dentro di me,
Cinquantamila pagine gettate al vento perchè,
Eterno è il ricordo, il mio volto per te.





Mai beletiaq kat sini

1008779z7s7kftefv.gif


Keluarga Tercinta



Rewind

i love you, My Joker!
cari apa yang pelik dekat kucing ni!
hoping to see u tomorrow.
popular browsers ; n' its defination
dah 5.30!
Pokemon ; Pocket Monster!
hari malang ; sgt malang
sbb dia ; aku seksa.
Contest Blog Simple! Tapi Kemas.
(aku menangis 1st time tgk) Story pasal Judson.