The Infamous Middle Finger



Friday, April 29, 2011 | 0 comments (+)


bila masing2 praktikal merata2.
kat penang la selangor la kl la ipoh la.
semua jauh2!
dan lamaaaaaaaaaaa tak jumpa.
sekali jumpa? tudia habaq ang.
kecoh! ;)


ni kawan-kawan aku


nama dia : Sumaiyah

panggil : Sumai yg Mamai

kelebihan : bernombor plat KadBod


cerita pasai nombor plat KadBod ni mmg lawak. asalnya, no plat tu hilang. tatau la jatuh ka org curi ka apa ka. abeh tu, kami buat la nombor plat pakai KadBod. ni bukti dia. :D


lawa x? ;D no plat TERMAHAL tau!!!


nama dia : Raihanah

panggil : Ana

kelebihan : tidoq 24 jam.


ni rumet aku. rumet sejati. dr utp smpai la ke praktikal. dia ni mmg suka tidoq. sorry, aku takleh tunjuk bukti. sbb ni ialah Fakta. takleh argue lagi. :D dan ana ni, suka wat keja gilaaaaaa~ contoh, p karok ngan baju kurung, p penang hari kamis dan takpi keja hari jumaat. ish ish ish! kau mmg the best la rumet!


nama dia : Amalina

panggil : Lynn @ Kechik

kelebihan : kencing 24 jam & hot air balloon


hehe. ni kesayangan aku. aku pgl Lalynn lebey kurg mcm darling laling mcm tu la kan. sweetnyee~ ok! lynn ni kuat kencing. mcm aku gak. bukan apa, tangki kami dua ni besaq, misti la kuat kencing. ;D pasal cita hot air balloon ni, hari tu dia mai KL, dia nak tgk hot air balloon sgt2. kami semua kata la, "hang tu dah mcm hot air balloon. takpayah la pi tgk. amik tali, ikat kat perot ang, tgk, terbang ka tak." :D hehe. itu la kami. suka melawak kasaq2. sorry lynn. :)


nama dia : Nadiatul Iman

panggil : Cikdia

kelebihan : awek melayu ; nama ja ada iman, tapi.......


hehe. ni partner setia aku. pasal awek melayu tu, aku takleh cerita. sbb ada kaitan ngan aku gak. :D haha. so benda ni rahsia negara! takleeeeeeh cita. CikDia ni seorang yg sporting, baik hati, pandai melawa, pandai lilit2 tudung dan comei! sapa nak kat dia, roger aku. sure aku bg nombor! ok?


nama dia : Siti Nur Lida

panggil : Lida

kelebihan : bawak teksi rm10 ja


ni lagi satu makhluk halus (kecil molek orgnya). dia ni org kelantan. Lida ni baiiiiiiiiiiiik sgt! selama aku kawan ngan dia, dia ni tak pernah berkira satu dua tiga ;D. dia seorang yg sayang kawan2 dia. dan kawan2 dia pon sayang dia. dia mmg tere bawak keta. bawak keta mcm SAMSENG habaq mai kat ang! fulamak. takot kami. nek kat tanjung bungah tuh, boleh dia pecut 120 buat tatau. ish2. kami semua bayaq rm10 ja untuk dia bawak kami pusing penang selama 2 hari. haha. sian dia. papepon, tq Lida. ;)


bawah2 ni semua gambaq kami happy time!! syg ampa semua kera2 UTP.


ada yg tgk kamera ;
ada yg tgk taik burung dok jatoh ;
ada yg tidoq ;
dan ada jugak yg jarinya cacat.
;)



samseng samseng samseng.
ini gaya samseng penang.


Bergambaq Waktu Hyper
Ana : hiayark
Lida : cun tak aku
Kechik : peace
Cikdia : nak tekencingggggg
Sumai : ish sempit lah!
Aku : gelek gelek



anak dara ada 6 ja.
tapi ayaq.
sampai 12 gelaih.
tudia aihhhh~



aktiviti wajib :: happy karaOOOOOOke. :)

yg jantan2 ni semua, budak UMP. asalnya, lida ajak ayie(budak praktikal kat tempat lida). pastu dia bawak geng2 dia. kami semua kenal2 mcm tu ja malam tu, pastu tgk2 terus jadi sekepala. mmg best la ampa budak2 UMP dan UTP. tq alot of the ring.

moral of the story : kawan tu menceriakan hidup anda. believe me!

-the end-



Labels:






Older Post | Newer Post



>

Sapa nama ?



Aku alia.
Aku 24 ontheway to 25.
Dan aku takleh terbang.
+_+


Songs on Playlist


1008779z7s7kftefv.gif

1. Wann - Aku, Dia & Lagu
Ku bertemu hanya semalam,
Ku berkata hanya sepatah,
Ku terlupa serata alam,
Kini ikatannya cinta.


2. Astrid - Mendua
Ku tak habis pikir kurangku dimana,
Kau tegar melepaskan aku,
Jauh ku menatap namun terlalu jauh,
Imajinasiku terberai.


3. Nina Zilli ft. Giuliano Palma - 50mila
Cinquantamila lacrime non basteranno perchè,
Musica triste sei tu dentro di me,
Cinquantamila pagine gettate al vento perchè,
Eterno è il ricordo, il mio volto per te.





Mai beletiaq kat sini

1008779z7s7kftefv.gif


Keluarga Tercinta



Rewind

talking bout' jodoh
"usop wilcha" ; pabila Facebook ditukarkan kepada ...
terasa mcm nak kawin
it's all about him
mcmana la kannnn?
SEDIH!! Perasaan Aku Yg Muka Berjerawat
jalan-jalan-jalan-jalan
take a break with kitkat
simkad terbakar?! kite bako je. kite bako!
rahsia bulan disember?