The Infamous Middle Finger



Tuesday, June 14, 2011 | 2 comments (+)


bermula dengannnnnn~

msg pd pukul 11 dr Ameen. dia ajak aku ngan ina g lunch sekali. fyi, Ameen ni trainee Freescale yg dh blah. so, mmg rindu gila la kat Ameen ni. sampai ja dia kat Freescale, aku apa lagi! menjerit mcm 1tahun takjumpa! hehe. dalam keta, aku ina ngan dia, byk gila bertukaq cerita. haish~ rindu sungguh! dlm keta, aku start take a picture. mula2 aku tangkap, mmg la xnampak muka aku! ;D

Ameen dok perbetoi cermin belakang plak dah~ ina dok ghenyih sorg2! ;D

2nd time, nampak sipi2 ja spek mata aku. arghhhhhhhhhhhhhh! tension.

haa tudia. muka aku sedabak. pulun nak masuk dlm camera. :P

hehe. bila malam menjelma. aku ngan ana. pi tgk KL gangster kat OU ngan hud. TQ hud!
sementara tunggu masuk wayang.

kami nak pancung si Hud! gambaq ni kalu antaq kat air asia, hud boleh menang ke Perth ni. ;)

pastu bosan2, snap a pict wif my best rumet ever, ana. ana ni, dia suro buat muka bosan, alih2 dia plak yg senyum. apa punya arahan la. sendiri pon tak ikot. ;P

lastly, ana mengganas. arghhhh~

lepas abeh tgk wayang, lepak RSB jap, n jumpa nazif.
mkn2 kejap.
balik.
tidoq.

>.<


Labels:






Older Post | Newer Post



>

Sapa nama ?



Aku alia.
Aku 24 ontheway to 25.
Dan aku takleh terbang.
+_+


Songs on Playlist


1008779z7s7kftefv.gif

1. Wann - Aku, Dia & Lagu
Ku bertemu hanya semalam,
Ku berkata hanya sepatah,
Ku terlupa serata alam,
Kini ikatannya cinta.


2. Astrid - Mendua
Ku tak habis pikir kurangku dimana,
Kau tegar melepaskan aku,
Jauh ku menatap namun terlalu jauh,
Imajinasiku terberai.


3. Nina Zilli ft. Giuliano Palma - 50mila
Cinquantamila lacrime non basteranno perchè,
Musica triste sei tu dentro di me,
Cinquantamila pagine gettate al vento perchè,
Eterno è il ricordo, il mio volto per te.





Mai beletiaq kat sini

1008779z7s7kftefv.gif


Keluarga Tercinta



Rewind

saya ni bawang. ;(
after iPhone,iPad. next??
asal Patrick Spongebob?
Kerja ; Kilija : Keroje ; Work! ;D
i'll wait for u.
toblerone
martabat sehelai PANTIES!
kawan itu penting
hoi pakcik Navy!!
lu buat wa lemas!