The Infamous Middle Finger



Thursday, June 02, 2011 | 0 comments (+)


lama siot tak hapdet blog. bukan apa, syok sgt KERJA. ;) aku suka sgt kerja sekarang ni. pejam celik pejam celik, aku dah 7bulan dok kl ni buat praktikal. mcm tak percaya ja. sbb aku ni anak manja. anak pompuan sorg. nak buat apa2, smua kena ada org ikut ka teman ka tolong buat ka. ;D mengada2. kan? aku tau. sbb tu takramai yg melekat ngan aku. tapi kawan2 aku sgtsgtsgt memahami perangai aku ni. sbb tu aku syg kawan aku lebih sikit dr bf aku (sorry, Mohd Akmal). ;P haha. berpatah balik ke kerja. aku rasa aku suka kerja kilang FREESCALE ni. bukan FRISKIES k! kilang aku ni buat semiconductor (lebih kurang mcm Motorola la). tak sabaq aku nak grad, then nak jadi engineer kat FREESCALE ni. amin! doakan kejayaan aku weh. haaaa! meh sini aku nak cita sikit. antara kerja aku, ialah CSAM. untuk tgk reject unit.


Process and Safety Before CSAM

·         Wear rubber gloves (Figure 1); to protect our hand from any hazard.

Figure 1
 ·         Setting the CSAM as shown in Figure 2.

Figure 2
 ·         Take out the strip from the magazine (Figure 3) and put it in the CSAM machine (Figure 4).

Figure 3
Figure 4
 ·         Do not open the CSAM machine when it’s running (Figure 5). Press ABORT if want to take out the strips.


Figure 5

 ·         After CSAM, take out the strip (Figure 6) and blow it with air gun (Figure 7).

Figure 6

Figure 7

 ·         Observe it whether it is Reject (Figure 8) or Pass (Figure 9).

Figure 8

Figure 9


TQ. ni saja untuk hari ni. heee~
tata







Labels:






Older Post | Newer Post



>

Sapa nama ?



Aku alia.
Aku 24 ontheway to 25.
Dan aku takleh terbang.
+_+


Songs on Playlist


1008779z7s7kftefv.gif

1. Wann - Aku, Dia & Lagu
Ku bertemu hanya semalam,
Ku berkata hanya sepatah,
Ku terlupa serata alam,
Kini ikatannya cinta.


2. Astrid - Mendua
Ku tak habis pikir kurangku dimana,
Kau tegar melepaskan aku,
Jauh ku menatap namun terlalu jauh,
Imajinasiku terberai.


3. Nina Zilli ft. Giuliano Palma - 50mila
Cinquantamila lacrime non basteranno perchè,
Musica triste sei tu dentro di me,
Cinquantamila pagine gettate al vento perchè,
Eterno è il ricordo, il mio volto per te.





Mai beletiaq kat sini

1008779z7s7kftefv.gif


Keluarga Tercinta



Rewind

i'll wait for u.
toblerone
martabat sehelai PANTIES!
kawan itu penting
hoi pakcik Navy!!
lu buat wa lemas!
sakit perot hari ni sampai teghiak!
batgirl
MASTERCHEF Malaysia
Samseng Penang!