The Infamous Middle Finger



Friday, September 16, 2011 | 0 comments (+)


 wa rindu nak cerita semua masalah kat lu.


 wa rindu nak manja-manja ngan lu.


 wa rindu nak gedik-gedik ngan lu.


 rindu nak naik motor ngan lu. nak bising-bising kat lu time lu bawak motor.


 wa rindu lu paksa-paksa wa.


last sekali. wa sgt rindukan romantik lu. sgt sayang.


miss you, my Joker!





Labels:






Older Post | Newer Post



>

Sapa nama ?



Aku alia.
Aku 24 ontheway to 25.
Dan aku takleh terbang.
+_+


Songs on Playlist


1008779z7s7kftefv.gif

1. Wann - Aku, Dia & Lagu
Ku bertemu hanya semalam,
Ku berkata hanya sepatah,
Ku terlupa serata alam,
Kini ikatannya cinta.


2. Astrid - Mendua
Ku tak habis pikir kurangku dimana,
Kau tegar melepaskan aku,
Jauh ku menatap namun terlalu jauh,
Imajinasiku terberai.


3. Nina Zilli ft. Giuliano Palma - 50mila
Cinquantamila lacrime non basteranno perchè,
Musica triste sei tu dentro di me,
Cinquantamila pagine gettate al vento perchè,
Eterno è il ricordo, il mio volto per te.





Mai beletiaq kat sini

1008779z7s7kftefv.gif


Keluarga Tercinta



Rewind

wa sedih. wa sakit. wa kesal.
kalau wa bukak mata, boleh janji dengan wa yang lu...
rasa geram sangat rasa macam nak sakiti diri sendi...
all i want is ;
still will cried when missing him
maafkan wa.
Besarnya nilai DOA ini yang selama ini kita main2k...
rupa ANGRY BIRDS yg sebenar? sangatlah comel!
d i a
aku dah jarang online