The Infamous Middle Finger



Monday, September 19, 2011 | 2 comments (+)



kat wall post FB si pondan tulis ;
"bukan Alia Itu Azween. sepatutnya Alia Itu Anjing"

comment-comment ;
kawan si pondan : kenapa ni? kenapa dia anjing?
si pondan : dasar betina. mmg anjing.
aku : selamat menyambut Ramadhan Al-Mubarak, shemale.
si pondan : correction k. beautiful shemale!


beautiful sgt ka? ye kot.
takguna jugak cantik.
SEBAB
ada KOTE tapi tak berfungsi. & ada TETEK tapi palsu.
dasar SHEMALE! 



notadihujungblog;
sorry pakai ayat-ayat kurang sopan.
saya emo sedikit kalau bercakap pasal pondan.
(: Thank you.




Labels:






Older Post | Newer Post



>

Sapa nama ?



Aku alia.
Aku 24 ontheway to 25.
Dan aku takleh terbang.
+_+


Songs on Playlist


1008779z7s7kftefv.gif

1. Wann - Aku, Dia & Lagu
Ku bertemu hanya semalam,
Ku berkata hanya sepatah,
Ku terlupa serata alam,
Kini ikatannya cinta.


2. Astrid - Mendua
Ku tak habis pikir kurangku dimana,
Kau tegar melepaskan aku,
Jauh ku menatap namun terlalu jauh,
Imajinasiku terberai.


3. Nina Zilli ft. Giuliano Palma - 50mila
Cinquantamila lacrime non basteranno perchè,
Musica triste sei tu dentro di me,
Cinquantamila pagine gettate al vento perchè,
Eterno è il ricordo, il mio volto per te.





Mai beletiaq kat sini

1008779z7s7kftefv.gif


Keluarga Tercinta



Rewind

semua PONDAN mmg ...
i miss all this moments.
wa sedih. wa sakit. wa kesal.
kalau wa bukak mata, boleh janji dengan wa yang lu...
rasa geram sangat rasa macam nak sakiti diri sendi...
all i want is ;
still will cried when missing him
maafkan wa.
Besarnya nilai DOA ini yang selama ini kita main2k...
rupa ANGRY BIRDS yg sebenar? sangatlah comel!