The Infamous Middle Finger



Friday, September 16, 2011 | 0 comments (+)



hold my hand. and please, don't let it go, sayang. ;(

sejak dua menjak ni. wa banyak sangat bergadoh ngah lu. wa keluar sana sini. wa jarang msg lu. wa jarang call lu. skrg ni dah dekat seminggu kita tak bertegoq sapa. wa rasa sunyi, sepi. RINDU! dan wa rasa sangat sebesalah. wa tahu wa byk sgt wa salah. dan lu bosan dgr maaf wa semua tu. tapi kali ni wa betol2 mintak maaf. betol orang cakap. bila lama takberjumpa, semua perkara jadi salah, semua nak marah, semua silap. ya sayang. kita dah 2 bulan takjumpa. LAMA! dan. wa sangat rindukan lu. sangat! lain ok, kalau gado depan2 compared tp gado jauh2 camgini. kalau lah lu ada dekat ngan wa~ hmm. i miss you, Mohd Akmal. please do forgive me just one more time. lepas ni, kalau lu cakap jangan msg jangan sembang ngan lelaki lain, wa akan ikut. wa taksangka lu ni jealous jugak orangnya. sayang. wa sangat rindukan lu. pulanglah.

Labels:






Older Post | Newer Post



>

Sapa nama ?



Aku alia.
Aku 24 ontheway to 25.
Dan aku takleh terbang.
+_+


Songs on Playlist


1008779z7s7kftefv.gif

1. Wann - Aku, Dia & Lagu
Ku bertemu hanya semalam,
Ku berkata hanya sepatah,
Ku terlupa serata alam,
Kini ikatannya cinta.


2. Astrid - Mendua
Ku tak habis pikir kurangku dimana,
Kau tegar melepaskan aku,
Jauh ku menatap namun terlalu jauh,
Imajinasiku terberai.


3. Nina Zilli ft. Giuliano Palma - 50mila
Cinquantamila lacrime non basteranno perchè,
Musica triste sei tu dentro di me,
Cinquantamila pagine gettate al vento perchè,
Eterno è il ricordo, il mio volto per te.





Mai beletiaq kat sini

1008779z7s7kftefv.gif


Keluarga Tercinta



Rewind

Besarnya nilai DOA ini yang selama ini kita main2k...
rupa ANGRY BIRDS yg sebenar? sangatlah comel!
d i a
aku dah jarang online
Alia syg Mama Abah! *peluk kuat2 tamau lepaih!
ALHAMDULILLAH~
they used to be my tadika-mate. (:
missing you, pudding.
MANA MAK? **sayangi lah ibu anda~
model tidak berbaju?! nampak nipples?! nipples kec...