The Infamous Middle Finger



Thursday, September 22, 2011 | 0 comments (+)





haish. asik2 muka depa. asik2 muka depa.
bosan? aku takbosan.
lantak ampa la. ni kawan aku!
kawan baik aku.

baru-baru ni, kami keluaq bersama.
al-maklumlah, nnt susah dah nak jumpak.
aku + sky, nak balik UTP dah sabtu ni.
piceh,dah nak konvo! TAHNIAH!
lepas konvo, dia dah nak start kerja.
sbb tu la, kami melepaskan rindu kami minggu ni.
*bergomoi-gomoi sampai lebam! :D






otw sky ngan piceh nak mai umah aku, sky msg aku. msg dia berbunyi begini.


Sky : Ali, nnt bawak ayaq masak, botoi besaq pon takpa.
Aku : okey!


aku p dapoq, cari segala botoi, xdak!!! xkan nak bubuh dalam botoi sos cili. nnt depa minum pedas plak. selepas beberapa minit aku berfikir, so, aku amik keputusan, bubuh ayaq dalam Prego!
HAHAHA! amek kau sky, minum puas2. :P



ali sky piceh
itu kami.
forever in my heart.
:)





Labels:






Older Post | Newer Post



>

Sapa nama ?



Aku alia.
Aku 24 ontheway to 25.
Dan aku takleh terbang.
+_+


Songs on Playlist


1008779z7s7kftefv.gif

1. Wann - Aku, Dia & Lagu
Ku bertemu hanya semalam,
Ku berkata hanya sepatah,
Ku terlupa serata alam,
Kini ikatannya cinta.


2. Astrid - Mendua
Ku tak habis pikir kurangku dimana,
Kau tegar melepaskan aku,
Jauh ku menatap namun terlalu jauh,
Imajinasiku terberai.


3. Nina Zilli ft. Giuliano Palma - 50mila
Cinquantamila lacrime non basteranno perchè,
Musica triste sei tu dentro di me,
Cinquantamila pagine gettate al vento perchè,
Eterno è il ricordo, il mio volto per te.





Mai beletiaq kat sini

1008779z7s7kftefv.gif


Keluarga Tercinta



Rewind

Tahniah Eira & Azad! Selamat Pengantin Baru. :)
kau ingat kau cantik pondan?
semua PONDAN mmg ...
i miss all this moments.
wa sedih. wa sakit. wa kesal.
kalau wa bukak mata, boleh janji dengan wa yang lu...
rasa geram sangat rasa macam nak sakiti diri sendi...
all i want is ;
still will cried when missing him
maafkan wa.