The Infamous Middle Finger



Wednesday, September 21, 2011 | 0 comments (+)


Dengan ini,
saya Nur Alia Azween, ingin mengucapkan Selamat Pengantin Baru kepada
Eira Syazira & Azad Jazmin.
TAHNIAH! >_<

sgtsgtsgt romantic! nak mcmni jugak nnt kalau kahwin, leh? :P

manja, suka melawak dan depa dua secocok! :)

Azad ni mmg aku minat kat dia sbb dia punya lawak utagha, mmg lucu!
banyak cerita gak dia main. macammm ;
Adnan Sempit The Series, Ngangkung, Anak Mami Mek Ani.
banyak la cerita lawak dia main!
dan kak Eira ni, sapa tak kenai dia.
kebanyakan drama melayu, semua dia main.
dan menjadi setiap acting dia!
heee~



tadi, kak Eira reply tweet aku. *sgt happy!
TQ kak Eira.
semoga bahagia hingga ke anak cucu cicit!
AMIN!
:)



Labels:






Older Post | Newer Post



>

Sapa nama ?



Aku alia.
Aku 24 ontheway to 25.
Dan aku takleh terbang.
+_+


Songs on Playlist


1008779z7s7kftefv.gif

1. Wann - Aku, Dia & Lagu
Ku bertemu hanya semalam,
Ku berkata hanya sepatah,
Ku terlupa serata alam,
Kini ikatannya cinta.


2. Astrid - Mendua
Ku tak habis pikir kurangku dimana,
Kau tegar melepaskan aku,
Jauh ku menatap namun terlalu jauh,
Imajinasiku terberai.


3. Nina Zilli ft. Giuliano Palma - 50mila
Cinquantamila lacrime non basteranno perchè,
Musica triste sei tu dentro di me,
Cinquantamila pagine gettate al vento perchè,
Eterno è il ricordo, il mio volto per te.





Mai beletiaq kat sini

1008779z7s7kftefv.gif


Keluarga Tercinta



Rewind

kau ingat kau cantik pondan?
semua PONDAN mmg ...
i miss all this moments.
wa sedih. wa sakit. wa kesal.
kalau wa bukak mata, boleh janji dengan wa yang lu...
rasa geram sangat rasa macam nak sakiti diri sendi...
all i want is ;
still will cried when missing him
maafkan wa.
Besarnya nilai DOA ini yang selama ini kita main2k...