The Infamous Middle Finger



Sunday, October 30, 2011 | 0 comments (+)



sangat suka tgk gambaq lu tidoq ni. >_<


syg.
sori kalu lu tak suka wa kol atau msg lu.
wa pon takot gak nak kol atau msg lu.
takot lu kata wa mengada2.
tapi..
hakikatnya, wa rindu sgt kat lu.
sgt2.

lu.
wa sayang lu.
hari2 wa ckp menda ni.
tapi tu lah yg wa rasa hari2.
makin hari wa ckp wa sayang lu, makin sayang lah wa kat lu.

syg.
manja wa hnya utk lu.
pcaya la.
hmm.
jgn tinggal wa tau.
sbb wa dh tbayang jauh utk bsama lu.
lebiu. 





Labels:






Older Post | Newer Post



>

Sapa nama ?



Aku alia.
Aku 24 ontheway to 25.
Dan aku takleh terbang.
+_+


Songs on Playlist


1008779z7s7kftefv.gif

1. Wann - Aku, Dia & Lagu
Ku bertemu hanya semalam,
Ku berkata hanya sepatah,
Ku terlupa serata alam,
Kini ikatannya cinta.


2. Astrid - Mendua
Ku tak habis pikir kurangku dimana,
Kau tegar melepaskan aku,
Jauh ku menatap namun terlalu jauh,
Imajinasiku terberai.


3. Nina Zilli ft. Giuliano Palma - 50mila
Cinquantamila lacrime non basteranno perchè,
Musica triste sei tu dentro di me,
Cinquantamila pagine gettate al vento perchè,
Eterno è il ricordo, il mio volto per te.





Mai beletiaq kat sini

1008779z7s7kftefv.gif


Keluarga Tercinta



Rewind

kisah gedik nak berdating. ni la akibatnya.
wa terjatuh tapi wa suka.
how iPhone and YouTube got a name?
cinta jarak jauh
mereka amat tergagaiiii! *terhegeh la maksudnya. :...
Tahniah Eira & Azad! Selamat Pengantin Baru. :)
kau ingat kau cantik pondan?
semua PONDAN mmg ...
i miss all this moments.
wa sedih. wa sakit. wa kesal.