The Infamous Middle Finger



Sunday, November 13, 2011 | 0 comments (+)





mai Penang.
jumpak mak mentua. *ehem-ehem :D
bawak mak mentua makan-makan. *amek hati letew! :)
p war museum. *nama pon askar, nak tgk tempat perang2 je la keje dia.
p Bukit Merah, mandi manda. *nama pon NAVY, kalu tak berenang, tak sah! :P
p Taiping, pekena Yong Tau Foo. *sedap habaq mai hang!
antaq aku balik UTP. *wajib kena BUAT!
semua dalam masa sehari.


OKEY, wa akui, mmg lu schuwit & romantica! >_<
TQ sooooo much sayang.
lebiu. lobiu. beliu. :)
*SUMPAH. cayaq dapat boipren lagu ni.
:)



Labels:






Older Post | Newer Post



>

Sapa nama ?



Aku alia.
Aku 24 ontheway to 25.
Dan aku takleh terbang.
+_+


Songs on Playlist


1008779z7s7kftefv.gif

1. Wann - Aku, Dia & Lagu
Ku bertemu hanya semalam,
Ku berkata hanya sepatah,
Ku terlupa serata alam,
Kini ikatannya cinta.


2. Astrid - Mendua
Ku tak habis pikir kurangku dimana,
Kau tegar melepaskan aku,
Jauh ku menatap namun terlalu jauh,
Imajinasiku terberai.


3. Nina Zilli ft. Giuliano Palma - 50mila
Cinquantamila lacrime non basteranno perchè,
Musica triste sei tu dentro di me,
Cinquantamila pagine gettate al vento perchè,
Eterno è il ricordo, il mio volto per te.





Mai beletiaq kat sini

1008779z7s7kftefv.gif


Keluarga Tercinta



Rewind

Don't think too much, Alia. Because ...
I want to be "Others" :'(
Pertandingan Puisi CintaGedik. -__-"
kisah gedik nak berdating. ni la akibatnya.
wa terjatuh tapi wa suka.
how iPhone and YouTube got a name?
cinta jarak jauh
mereka amat tergagaiiii! *terhegeh la maksudnya. :...
Tahniah Eira & Azad! Selamat Pengantin Baru. :)
kau ingat kau cantik pondan?