The Infamous Middle Finger



Saturday, November 19, 2011 | 0 comments (+)



Harimau Malaya. Harimau Muda.
Mengaumlah engkau dengan gagah dan berani!
Darah ku darah mu adalah darah anak malaysia.
Berjuanglah dan aku tetap menyokong mu.
Itu janji ku.


notadiatasbolasepak ;
:) pergh. tere jugak aku berpujangga ni.
cuma nak cakap, aku bangga dengan team bola malaysia ni.
makin lama, makin menjulang macam-macam piala.
alhamdulillah~
keep it up, guys!



Labels: ,






Older Post | Newer Post



>

Sapa nama ?



Aku alia.
Aku 24 ontheway to 25.
Dan aku takleh terbang.
+_+


Songs on Playlist


1008779z7s7kftefv.gif

1. Wann - Aku, Dia & Lagu
Ku bertemu hanya semalam,
Ku berkata hanya sepatah,
Ku terlupa serata alam,
Kini ikatannya cinta.


2. Astrid - Mendua
Ku tak habis pikir kurangku dimana,
Kau tegar melepaskan aku,
Jauh ku menatap namun terlalu jauh,
Imajinasiku terberai.


3. Nina Zilli ft. Giuliano Palma - 50mila
Cinquantamila lacrime non basteranno perchè,
Musica triste sei tu dentro di me,
Cinquantamila pagine gettate al vento perchè,
Eterno è il ricordo, il mio volto per te.





Mai beletiaq kat sini

1008779z7s7kftefv.gif


Keluarga Tercinta



Rewind

antara kita dan mereka. hanya perlu "maaf".
wa tahu ada perasaan "jeles + takut" sikit, kan?
mana nak jumpa boipren lagu ni?
Don't think too much, Alia. Because ...
I want to be "Others" :'(
Pertandingan Puisi CintaGedik. -__-"
kisah gedik nak berdating. ni la akibatnya.
wa terjatuh tapi wa suka.
how iPhone and YouTube got a name?
cinta jarak jauh